Min helg.

Min fina vän Sandra fyller 21 idag, vi börjar bli gamla!!
Vi firade det igår, förfest hos birthday-girl och sen brasseriet för att skaka rumpa, hehe. Vi slockna i soffan och vaknade av att vi låg och skedade i endast string, det är kärlek mina vänner! Haha..

Sandra drog till jobbet och jag låg och chillade med Robin och Linus innan jag drog hem.
Tanken var att måla min vägg i köket (vidriga tapet), men det var way over my league, däremot målade jag min pall vit.
Mor och far var och hjälpte mig lite igår innan jag drog till E-tuna, så nu sitter sockerkakan och rådjurshuvudet uppe, fiiiint.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vart är huvudet ifrån? Asballt ju

2012-03-11 @ 21:35:22
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0