jag är här och jag existerar, från botten till toppen.

Jag kommer nog mer och mer släppa bloggen, om ni vill veta var jag håller hus så är det på twitter. Har typ 9 följare HAHA, men det är ju kul ändå. Så skaffa twitter och följ mig (ZaraAndersson) så följer jag dig, hihi.
En update av mitt liv: Vill flytta som fan till större lägenhet och närmre stan, men jag tänker inte göra det. I stället håller jag på att gör om lite, målar lite och sånt för att trivas mer. Jag jobbar fortfarande på lilla Ica och trivs som fan. När jag ska börja plugga? Eeeeehm, om 1-2 år SENAST. Börjar fundera på om jag ska ut och resa nästa vinter och leva livet sen ta tag i livet liksom. Hatar när folk frågar: Jaha, när ska du börja plugga och VAD ska du plugga? Jag får sådan sjuk ångest att jag vill sparka och slå på något hårt så snälla fråga mig inte det. För jag vet inte vad jag vill plugga, vi får se och jag tar det sen! Det är fan inte bråttom.
Jag blir snart faster för andra gången, en till lillkis är på G och jag ser såå mycket fram emot det.
Det var det. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0