wadddup

Återigen är jag uppe sent när jag börjar 6, men jag vet att jag inte kan somna innan typ halv 1 ändå så.
Idag efter jobbet så tog jag en löparvända med mamma och min bror. Trodde mina lungor skulle kollapsa där ett tag, fan vad man ångrar att man ens har rökt någon gång när man är ute och springer.
Åkte sen hem, duschade och lagade mat. Har till och med fixat matlåda, har nog inte haft det på månader.

Jag skulle ju vara ledig i morgon, men är tvungen och jobba 6.00-16.00, helt underbart va?


Om ingen har tittat på The Mentalist än så måste ni göra det, kan det vara en av de bättre serierna just nu? Helt klart.


Hmmm.... Måste köpa den där APSNYGGA guldiga tröjan ifrån tiger. Har inte varit på stan på jääääättelänge så jag hoppas att den finns! Tänkte springa ner och köpa den i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0