Några tankar:

-Bitter för jag inte kan ha världens finaste blomma-liljor inomhus utan att få migrän-anfall gånger tusen. Den alldeles för fina blomman doftar för mycket för mitt huvud helt enkelt.

-Stolt att jag har sprungit 3 gånger den här veckan- resulterat i en sjuklig träningvärk, kommer förmodligen inte kunna resa mig ur sängen i morgon, vad synd.

-Tycker att ALLA borde bidra med något till Rosa Bandet-kampanjen. Själv har jag köpt hela TRE rosa band, ett armband och en sportbh som man bidrog med 20% av. Tänk inte: Ähhh! Tänk mer: Det här skulle kunna hända dig eller någon som står dig nära. Och forskarna behöver stålar för att ta fram botemedel eller vaccin så det är bara att punga ut pengarna!

-Bitter att jag måste börja 6 i morgon men samtidigt glad att jag får gå hem redan klockan 14.00, då kan man faktiskt bita ihop.

-Min mamma är världens bästa mamma. Förra veckan skickade jag blombud till henne på jobbet, det enda som stod på kortet var: "För att du förtjänar det". Hon blev jätteglad och tårarna rann när jag sa att det var jag som hade skickat dom. Det var hon värd ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0