I'm bulletproof, got nothing to loose.

Min chef på andra jobbet har hört av sig och vill att jag kommer dit. Tänkte sticka dit vid 8.00 i morgon och vara där till max 11.00 för sen mina damer och herrar ska jag snöra på mig promenad eller löparskorna för att ta en vända innan nästa jobb 15.00. Det där med att ta en promenad eller springtur händer nämligen inte så ofta.
Och för att analysera mitt sjuuuuukt konstiga humör på sistone så är kosten och INGEN motion summan av kardemunnan.
Har köpt sjuka grejer nu för att köra en detox-kur på 20 dagar. Kommer skita mycket mer än förut sa hälsokvinnan jag talade med, dessutom kommer urinet inte lukta jättegott heller påstod hon. Ska tömma kroppen på slaggprodukter alltså.
Wish me good luck! Hö hö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0