En ledig dag.

Somnade i soffan igår och när jag vaknade mitt i natten så orkade jag inte gå till sängen så jag låg kvar, rätt skönt och inte behöva bädda sängen, haha.
Jag har inte gjort någonting idag, tittat på serier, betalat lite räkningar och såna saker. Hade kunnat städa och tvätta men när det inte fanns en enda tvättid så tappa jag lusten för städningen också. Ångrar det lite nu, så jag tänkte diska och plocka lite nu.
Bonde söker fru får gå i bakgrunden.
Haha, har jag glömt bort att jag har varit på stan idag eller? Har äntligen köpt min älskade jacka. Hittade även en klänning och ännu en till jacka, jag är rätt nöjd! Det blev en fläskfilé på Gränden med mamma också, vi snackade lite om Thailand i vinter. Vi får se hur det blir, men utomlands minst en vecka blir det.
Nehe, diska var det!
Något att bita i, nom nom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0