you make me high.

Äter Julskum och tittar på The Mentalist, blivit en vana på kvällarna. Älskar Julskum & The Mentalist, tillsammans ännu bättre. En diet coke på det så är ju kvällen fulländad. Ni får testa!

Har haft en ledig dag, den perfekta lediga dagen måste jag nog säga.
Startade dagen med städningen och disk.

Sedan kastade jag mig in i bilen och for till Eskilstuna och träffade Sandra.
En sväng till banken och på stan. Gick in på Dinsko och lät dom titta på mina skor, kom ut med ett par helt nya likadana på fötterna, haha. Köpta över en månad sen, inget kvitto och inte ens i den butiken, rätt bra gjort.

Vi gick sen hem till Nathalie för en fika, hon hade bakat. Vilken tjej va!

Vi promenerade sen hem till Sandra igen, jag hoppade in i bilen och åkte hem till mammsen. Åt mat och tittade på resor, vi har lite svårt och bestämma oss var vi ska. Nu har vi i alla fall riktad in oss på Thailand, var i Thailand det blir är svårare...

Titta klart på The Mentalist sen sova, ska ju trots allt upp halv 6 i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0