ju mera dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma.

Vaknade för en timme sen, JÄVLAR vad länge jag har sovit. Minns inte sist jag vakna så sent, det var skönt men nu har jag lite ångest.
Ska städa min lägenhet lite fort, damma och dammsuga. Sen ska jag fara fort som vinden hem till mor och far och städa där, kanske till och med tvättar deras fönster. Varför jag ska göra det? JAG ÄR FATTIG, blir galen! Fattar inte hur jag kan ha så lite kvar, var inte ens längesen man fick lön??

2 helger nykter framför mig. Det är stort!
Till alla mina vänner: Fråga mig inte om jag ska med ut eller om jag ska med på stan och shoppa! Känner jag mig själv så kommer jag inte att svara nej, just därför. Haha!

Nu ska jag göra något bra av den här lediga dagen :) PUSS!
OLD PIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0