hej och hå.

Precis deklarerat, inte alls i sista minuten :)
Sitter och funderar om jag ska åka en snabbis till affären och köpa lite gottit och lite red bull. Men orkar jag? Vet inte ens vad jag är sugen på heller.
Ångest som fan... Dessutom jävligt ledsen, igår när jag skulle åka hemifrån stod min granne och gapa på mig från balkongen. Jävla äckelgubbe. Funderar var jag har hamnat faktiskt.. Har haft STORA tankar på att flytta hem igen efter det. Jag är en tönt som blir upprörd över någon som har allvarliga fel i huvudet men tänk om han står där med ett basebollträ när jag kommer hem någon kväll? Haha, snacka om nojig!
Nej nu ska jag dammsuga (verkligen det man vill göra när man är bakis) sen kaaaanske affären.
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0