sänker volymen, låter alla sjunga med, kan inte tänka, jag står bara här och ler.

Klockan är långt över 14.00 och jag försöker få min älskade vän (hoppas vi fortfarande är det efter det här) Malin att vakna. Jag spelar: Steve Angello & AN21 – Valodja väldigt högt, hihihi.
Jag har ångest att jag inte sitter ute i solen, får bli i morgon i stället. Är ledig måndag och tisdag kan man säga, bara några timmar jobb i morgon.
Idag är planen, inte fullt så underbar kanske: Städa lite, kolla upp tvätttid (måste tvätta antingen idag eller i morgon), panta burkar (hehe) och handla.. Måste även hem till mor och far och hämta alla mina grejer som jag lämnade där igår. Har sovit där hela helgen så hade med mig en del packning dit kan man säga.
Resten av veckan, det vill säga onsdag fram till söndag har jag mördarpass som väntar sen är jag ledig måndag och tisdag igen. Kul. Bara och bita ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0