Kalla mig Alex Schulman 2.0

Dagen började med jobb några timmar. Lite kaos men det får det vara ibland. +++
Handlade lite sen åkte jag hem till mor och far och åt en macka. Tanken var att sola efter det och sen åka hem och göra absolut ingenting men så blev inte fallet. + (jag gillar inte när min dag inte blir som den var planerad, men om ni fortsätter läsa inser ni att det blev bra ändå)
Cicci ringde och fråga om jag ville med till IKEA och det ville jag, dit vill man åka jämt.. typ. +++++
Sen åkte vill till Chili och även en liten glutt på Media Markt. ++++
Drog med mig Cicci hem och gjorde hemmagjord pizza. ++++ (den hade fått 5+ om jag inte hade haft pizzan för länge i ugnen)
Sen åkte hon hem. ---

Min dag i plus (5 är max) och ett minus.
Nu ligger jag mest och fiser i soffan, måste duscha och sova men JAG VILL INTE, OK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0