Funderar....

  • Min rökkompis på andra sidan har inte setts till på över en vecka, har han slutat röka? är han ute och reser? är han sjuk? har han flyttat?
  • Varför ger man någon godkänt på uppkörningen om man INTE kan köra bil? SVARA MIG. Har tröttnat på folk som är millimetern från att köra på mig när han/hon inte kan titta när dom kör ut i en korsning/rondell. Idag hände det, jag stannade drog upp fingret och stod på tutan. Hela familjen Flinta såg lagom chockade ut. Lär er köra bil för fan.
Nej nu funderar jag mest på hur min bok fortsätter, har börjat på en ny. Laura- Flickan från havet var för övrigt ruskigt bra! Ett litet snedsprång - Denise Rudberg, läser jag nu. Än så länge riktigt bra och spännande, mord och grejer. Återkommer, den är nästan 500 sidor och jag har i princip aldrig tid och läsa förutom 15 minuter när jag har gått och lagt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0