Du, jag slänger ner en nyckel ifrån fönstret i köket jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in

Jag håller på och städar lite. Börjar bli en vana att göra det typ öööh varje dag?
Igår jobbade jag till halv 7, var helt död efter det passet, att jobba några timmar med chefen gjorde väl allt. Man kan ju inte ligga på latsidan då liksom.
Åkte hem till min bror och la över en film på mitt usb. Han fick fria händer. Filmen var ruskigt bra, Limitless hette den. Rekommenderar jag verkligen!
Ska städa klart sen åka till hälla. Ska köpa lite blommor, något att ha på mig ikväll (intar Eskilstuna för fest) och en tvättkorg. Förstår inte hur jag har klarat mig utan en sån tills nu.
Nej Veronica Maggio gör mig sällskap, då går det nog lite fortare att städa.
Pusss :)
SÖTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0