torsdag.

Lugna favoriter spelas i bakgrunden och American Pie 2 på mute, rätt underhållande trots att jag inte hör något.
Larmet ringde halv 5 i morse, sjukt jobbigt och ta sig upp och åka till jobbet en timme senare. Kommer drömma om skagenbaguetter i natt, det var en kund som skulle ha 60 stycken.. Och två kunder skulle ha 105 personers fat, alltså tillsammans. Vi hade det stressigt, så stressigt att till och med chefen fick rycka in och grilla och hacka sallad, lite roligt faktiskt.
Mamma hade sett mitt pass och sagt att jag VERKLIGEN var tvungen att fixa ett nytt trots att det inte går ut förrens nästa vår. Så pass har jag fixat idag, det nya blev inte så mycket bättre faktiskt. Herregud, går det att bli nöjd på en sån bild? Tog om bilden så många gånger att tanten blev irriterad, haha.
Jag vill sticka till Rhodos typ i morgon, men jag får vänta 2 veckor. Ojojoj, kommer bli oslagbart!
Jag börjar 16.00 i morgon, men jag ska ändå gå och lägga mig nu. Sliten krigare typ.
Thailand-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0