finns det en så finns det flera.

Måste säga att min party-lista på spotify är den bästa i hela världen. Men så tycker nog alla om sin musik, hihi.
En sjuk grej: Igår var jag så jääävla trött, typ aldrig varit så trött. När jag kom hem efter en runda på stan, la jag mig i soffan med en bok, somnade. Antar att klockan var typ halv 7. Vid 9 ringer Hanna och väcker mig (minns inte vad vi prata om), efter går jag direkt och lägger mig i sängen och somnar där med. Vaknar i panik klockan 6 i morse i panik. Nu har jag sovit i fatt alla timmar jag låg efter med, haha.
Började jobba 7 i morse slutade halv 1 typ. Om 10 minuter ska jag börja gå till nästa jobb och slutar 20.00 i kväll. Sen har jag bara 2 pass kvar sen har jag SEMESTER. 2 veckor, inte så mycket att hurra för kanske men vafan. Rhodos med grymma brudar!!!!
Klä på mig och sen gå till work, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0