inga konstigheter.

Lyssnar på Robyn och chillar i min soffa. Har nyss kommit ut från duschen, så jag ska väl föna håret strax (kan inte sova med blött hår!). Ska måla mina naglar också innan jag går och lägger mig.
I morgon ska jag vara på Håkans och hämta mackor och bullar klockan 6, herrejösses. Kill me! Och i morgon är även värsta mördardagen, har MYCKET att göra. Så jag lär vara igång från 6 till 4 i morgon med jobb. Det går nog bra!
Är värsta happy nu förtiden. Sjukt bra!
Har varit ute och gått nu tisdag-torsdag, det är bra för att vara mig! Har avslutat mina promenader på solariet, vilket har resulterat i tomato-face! HAHA, alla kollade konstigt på mig idag, förstår inte varför.
Längtar till i morgon och på lördag, kommer bli AWESOME!
Och snälla kan det inte bli 1a mars snart?????? Planerar redan inflyttningsfest, haha!
Puss på er!
Haha, tjaaaa... 3-4 år gammal bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0