I just came to say HELLO.

Den här dagen skulle egentligen börja med sovmorgon, först får jag ett samtal från Bulten (my second job) som frågar om jag sitter på kontoret (min lediga dag, HALLÅ). Sen ringer mäklaren och gaggar om något. Sen skickar Sandra sms (haha).. Kände att det inte var meningen att jag skulle ha sovmorgon idag.
Gick i alla fall till ICA vid 12 och jobbade till 7.
Nu sitter jag och kastar in musik på iphonen. Tänkte ta en promenad och sen avsluta på solstudion. Idag var det en söt tant som frågade om jag hade varit utomlands. Haha, så lite färg har jag fått!
Lång dag i morgon! 7 - 13 på Bulten och 15 - 21.15 på ICA.
Kan inte slarva med jobb nu när jag snart flyttar, inga undanflykter bara och kriga!
HÖRS
Mossano – Zingarihno
Martin Solveig featuring Dragonette – Hello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0