hands up in the air like we don't care.

Gäspar som fan. Helt slut efter den här mördardagen, men det har gått fort och det har varit kul.
I morgon är det jobb igen, dock inte så många timmar. Efter det ska jag vara barnvakt några timmar sen blir det IKEA. Tror inte jag kommer köpa så mycket för jag vet inte riktigt än vad jag måste köpa till lägenheten. Har ju inte ens bestämt mig vad jag ska ha för tapeter eller golv så man lär ju göra det först. Men vill mest få inspiration.
Apropå lägenheten, MÅSTE komma ihåg och ringa mäklaren i morgon. Viktigt som fan.
Jag har verkligen INGENTING kul att skriva nu förtiden. Jobbar, städar, lagar mat och sover är väl det jag har för mig. Haha..
Nej ett avsnitt av Cougar Town och sen sova.
POSS
sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0