breaking up with God.

This is me right now:
Jag kommer ha på mig dessa hela dagen..
Gårdagen var rätt sjuk. Malin och jag var nog på alla ställen man kan vara på. Pluto (Hoffmaestro & 250 kr fattigare på ett inträde=Värt? Ja, om vi fick se nånting. Det var stopp vid toaletterna!!!), Cirkus, Bill o Bob, Å, vi gick även förbi tabban, Silk (I KNOW! alla behövde legga utom vi, vakten skratta till och med åt oss!!)
Okej, det var inte alla ställen men ni fattar vinken.
Tanken var att hinna med två efterfester, vi drog på den ena-inte så mycket folk. När vi skulle till den andra så drog vi hem i stället och sov. Underbart.
Kan ju säga såhär, igår när jag var på väg hem från mamma och pappa (ca 21.15), kör på e18 så ringer jag Malin hon säger att hon ska ut och frågar om jag ska med. Jag säger nej.
När jag kommer hem tänker jag: "Ska jobbar flera helger framöver, så jag ska fan ut" - öppnar en flaska vin och ringer Malin som garvar åt mig.
Duschade och fixade mig på en halvtimme - rekord.
Nu ska jag städa här hemma sen åka till Hallsta för att tvätta lite.
PUSSSSSSS
Grannarna får nog ryck på mig nu. Showtek på rätt hög volym kan vara störande för vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0