torsdag.

Jag håller på och laga mat. Lite sent, men har gjort lite ärenden så har inte hunnit hem förrens nu. Eller jag var hem en sväng efter jobbet och byggde ihop lite hyllor och grejer från ikea. Var nämligen där igår, inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara faktiskt.
I morgon måste jag åka hemifrån strax innan 6, kommer dö.
Det finns en person som jag träffar ungefär 4 hela dagar på en månad. Den här personen och jag klickar inte för fem öre, men ändå måste vi samarbeta. Jag respekterar honom, men det är inte så mycket mer än så. Så fort han öppnar sin käft så vill jag strypa honom. Till och med när jag ser honom så mår jag illa.
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra, jag har verkligen försökt och släppa allt och acceptera att vi inte klickar men det går inte. Han går mig på nerverna....
Det låter jävligt fjantigt men jag får panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0