jag vet hur du ser ut i inga kläder.

Först och främst vill jag påminna allesammans om att det är fredag i morgon. Eftersom jag har ett normalt schema den här veckan så har jag ledigt både lördag OCH söndag. Vilket lyx! Och valborg i helgen också, brukar pricka in och jobba på alla såna här helger annars.
Åter till mannen jag stör mig på varje gång jag ser han. Idag frågade han mig om en lämplig löparrunda i hallsta. Förklarade skitkrångligt, hoppas han sprang vilse, hihihi. Om ni såg en förvirrad karl springandes idag var det nog han.
Tyckte det var lite intressant att han frågade mig när det finns så många andra han kunde fråga. Jag kanske ser lite atletisk ut? HAHA..
Förövrigt lagade jag godaste maten nu ikväll, tänker dock inte avslöja några recept eller något.
Malin Sivén, bilden är tillägnad dig. Haha!

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHAHAHAHAHA du är såå JÄÄÄÄVLA stööörd! hahaha

2011-04-28 @ 21:38:43
URL: http://malinsiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0