get up and go.

Jag är så glad och jag vet inte varför, kanske för det är helg i morgon? Vem vet?
Hahaha, igår när jag hade dyngbråttom till jobbet höll jag på att backa över en fotgängare med cykel, eller är han en cyklist? Han gick ju med cykeln, då måste det bli "en fotgängare med cykel" eller hur?
Whatever
Jag höll i alla fall på att backa in i honom, det var ju mitt fel eftersom jag inte tittade ordentligt men jag var ju tvungen och att kolla in hunken som stod och vänta på bussen.
Grejen var att fotgängaren blev skitarg men jag börja asflabba där i bilen. Trodde han skulle rycka upp dörren och ge mig en höger men han gick ganska snabbt iväg. TUR!
Nej nu ska jag ta en rök, dricka vatten, borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Ska åka hemifrån 05.45 i morgon, inte mänskligt.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0