Jag är hemma..

Kom hem för en timme sen kanske och jag ligger redan nerbäddad i sängen, varför? Självklart är mitt schema fullt veckan ut i form av jobb. Jag börjar 6 i morgon, 6 på fredag och 7 på lördag. Ibland undrar jag om någon vill jävlas med mig för att han/hon vet att jag absolut inte är en morgonmänniska. Men vad gör man inte för pengarna? När man vet att man har jobbat mycket så är känslan fantastisk när man öppnar lönespecen någon dag innan lön. Nästa vecka!

Jag ska börja kriga efter en lägenhet/sommarstuga (något form av boende) på Gotland. Det var kanske det första jag sa när jag kom hem att vi måste fixa det. Mamma hurrade och pappa sa ALDRIG. Vi får se... Det måste gå!

Sova nu.. Väckarklockan står på 04.45, woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0