Have I lost it?

Jag har tagit fram resväskan, men jag har börjat packa? Nej. Har inte ens funderat vad jag ska ha med mig, jo har räknat ut hur många trosor jag behöver. Orkar inte börja, det är ju så jobbigt.
Jag är i alla fall klar med mitt handbagage, tre böcker och vaselin. Haha!

Köpte två nya böcker idag, Bingo Rimérs bok och en bok på 500 sidor på engelska. Kommer få kämpa med den sista boken.

Jag stör mig sjukt mycket på att vi ska åka buss till Arlanda i morgon -.-

Nej ska inte klaga mer, för i morgon åker jag till älskade THAILAND!
Hinner nog skriva något mer inlägg innan jag åker i morgon bitti. Annars hörs vi om 2 veckor fellas!
11e November är jag på hemmaplan igen.
Puss mina kära vänner, kommer sakna er :*


Förra gången jag var i Thailand, Januari 2010.


Kommentarer
Postat av: Linn

HA DET BÄÄÄÄST

2010-10-27 @ 08:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0