if you can dream it, you can do it.

Ett inlägg kanske skulle sitta fint.

Den här dagen har varit riktigt nice. För det första så kollade vi på en bra film i skolan, Children of men, man måste vara smart om man ska förstå den. Haha.. Sen pratade vi om studenten en del.
Efter skolan åkte jag och Sandra runt lite här och var, lunchade på ikea bland annat.

Ikväll har jag, tro det eller ej lagat mat! Helt otroligt.. Det var inte korv och mos heller, jag följde liksom recept. Mexikansk kycklingpaj, smakade loooovely!
Efter maten åkte jag hem till Marika som var ensam, eftersom min bror jobbar borta större delen av veckan. Stackare..

I morgon har jag sovmorgon till 1, kan inte riktigt sova så länge dock. Dagen blir nog soft..

Ska väl kasta mig i sängen snart.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0