face it, we are all fuck up's.

Jag har åkt på magsjuka, seriöst, så jävla äckligt! Jag spyr inte längre men igår var det fan illa, trodde jag spydde upp inälvor och hela kroppen typ. Så fort jag rörde mig så var det kört liksom. Det enda jag fick i mig igår var ett halvt glas med vatten. Stört ju. Trodde jag skulle dö där ett tag.
Idag vaknade jag upp och mådde relativt bra, har fått i mig lite blåbärssoppa och vatten, vågar inte trycka i mig nå mer.

Har faktiskt pluggat lite idag också, eller nyss i typ 10 minuter. Skrev klart två uppgifter eftersom betygen sätts på fredag i den kursen om jag inte minns helt fel :o Det är bra att vara ute i god tid har jag hört.
Jag och Sandra har massor att göra på projektarbetet, men inte kan vi göra så mycket nu när jag ligger här och mår som ett as. Surt som fan.

Håller på och tankar hem en film nu, som jag tänkte slå på.
Ska försöka ta mig ner i duschen om jag orkar. Helt slut är jag och jävligt snuskig.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0