100 dagar kvar...

Jag och Malin sitter i min soffa och tittar på Vänner. Jag har hunnit jobbat några timmar idag medans Malin har fått sovit riktigt skönt i min säng. Fuskigt! Jobbet ringde mig vid halv 9 i morse och frågade om jag kunde komma. Jag är kåt på cash så det var bara att pallra sig upp. När jag kom hem låg fortfarande bruden och sov, ännu mer fuskigt! Jag tänkte sova någon timme men kunde jag det? Svar nej. Jag är helt uppe i varv, är taggad som en igelkott till ikväll och är hungrig som en utsvulten oxe. Så föda måste vi kirra, en dusch måste jag också hinna med. Sen är allt i full gång. Vi är tidsoptimister båda två så vi kommer snart bli jävligt stressade båda två när vi inser hur lite tid vi har på oss... Shit, snart blir det panik.

Har beslutsångest om vad jag ska dricka ikväll, väldigt intressant att veta va? Sprit, vin eller cider... ?

Förövrigt så har jag på mig sveriges skönaste trosor, vill aldrig ta av mig dom.

Nu vakna Malin till liv så det är bäst att göra något. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0