I know I can take it 'cause I see know, it's just one of those days.

Jag är sliten, så jävla trött. Men jag känner inte att det är dags för sängen än. Jag har nog inte gått och lagt mig innan halv 11 på öööööhh, mer än något år i alla fall. Men det kanske vore bra då jag har en killer-vecka framför mig på jobbet, eller 2 killer-veckor är det fasen. Jag börjar antingen 6 eller 7 på morgonen och bara det säger väl allt. Men fan va värt det är!

Jag har fått bränna efter mitt halsband, fult som satan är det. Men så fort jag ska ta av mig det så finns det ingen i närheten som kan göra det åt mig, jag vet inte hur man knäpper upp spännet eller vad man säger.

I morgon ska jag fan sola när jag har slutat, så ni vet.

En skön mysarlåt såhär innan det är dags att slå ihop ögonen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0