Det här funkar inte längre...

.. Jag har gått igenom hela garderoben, provat ALLA kläder jag kan hitta som är somriga och såna kläder jag har haft med mig tidigare utomlandsresor. Jag får inte på mig hälften, det är fan pain. Jag har fått nog nu. När jag kommer hem så tar jag tag i det här.

Jag håller på och tankar musik till iPoden, högtalarna hänger med så det blir lite party på rummet. Dock kommer vi nog oftast befinna oss i poolbaren då vi har all inclusive och jag kommer fan utnyttja det fullt ut. Samma när maten serveras, jag ska knuffa undan alla moffande tanter och ställa mig först i kön.

Nej nu ska jag packa, det enda jag lagt ner i resväskan är trosor.
Om 3 timmar drar jag till stan och spenderar kvällen där innan vi åker, så jag lär ta arslet ur vagnen nu.
Hörs om en vecka ppl!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0