I’m addicted to the the thrill.

Idag blev det stan, jag växlade in lite mer pengar för jag bestämde mig för att inte ta med mig så mycket kläder så kan jag handla mer där borta. Har redan en beställning på 5 klockor, herregud. Haha..
I stan kunde jag inte hålla fingrarna borta, jag köpte en ny resväska, haha! Så fult och glida omkring med den där. Men behövde jag ens en? Nej, det som är grejen. Men den är väldigt praktisk, den ser väldigt liten ut men det får plats jättemycket. Lite smidigare än mina andra stora väskor. Föresten, fan va dyrt det är med resväskor, trodde hon skämta när hon kastade ur sig vad den kostade.

Dom senaste 4-5 gångerna jag vart utomlands har jag vart borta i en vecka och alltid haft minst 25 kilo packning (dvs övervikt JÄMT), den här gången ska jag vara borta i 2 veckor och jag kommer inte komma över 20 kilos-gränsen. Ska fan hålla det också.

Håller på och tankar 5 säsonger av family guy och Simpsons-filmen, så jag klarar av resan, mohaha. Dock har jag hört lite rykten om att alla på planet får en varsin skärm och massor av filmer att välja mellan, så jag får nog inte tråkigt ändå.

Nej nu ska jag fortsätta med packning och allt som hör till.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0