'cause everything is never as it seems.

Det känns väldigt konstigt att sitta i ett hus i Hallsta med massor av snö utomhus när vi senast igår låg på en ö mitt ute på havet. Galet.
Jag kom innanför dörren vid halv 3 inatt, tvärpigg med tanke på att klockan var vid 9 på morgonen för min del och det var vid den tiden vi gick upp där nere. Väckte mamma och började babbla på om resan, till slut vågade hon säga att hon faktiskt var tvungen att gå och lägga sig, haha. Jag var helt vimsig.

Det enda som jag hatade med resan det var myggen. Herregud det kliar överallt, har till o med två myggbett i ansiktet, haha. Jag tror jag var den mest utsatte av oss.

Jag vill gå till en restaurang och beställa: Thaifried rice with chicken.... Mmmm, levde på det där borta.
På hotellet vi bodde på var det i princip bara svenskar som bodde, till o med ägaren var svensk så i restaurangen fanns det bearnisesås, mohaha. En kis från Sverige hade tagit med hela resväskan med bea, hahah.

Jag får ångest så fort jag börjar tänka på det jag måste göra. USCH. Vill vara i thailand, det var MYCKET nice.
Bilder kommer väl upp någon gång.
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0