onsdag, värsta dagen på hela veckan.

Jag älskar verkligen spanska, wiiiii. Nu har läraren kommit på att vi ska utvecklas lite och bli mer moderna eller vafan hon snackar om, så hon ska fixa en grupp på facebook där vi ska hitta vänner som också håller på och lär sig spanska och som vi ska lära känna osv. "Nosotros los que aprendemos espanol". Jättekul, verkligen.

Jag sitter och väntar på att min mentor ska komma och rädda mig, för snart börjar vi med sveriges svåraste uppgift. Jag har mentorsamtal snart, vet inte när för han skulle komma och hämta mig när han hade tid, innan klockan 3 annars drar jag..

Ska köpa skor sen, behöver det. Sen blir det promenad i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0