"as far as being young and wild I am up for whatever"

Jag är vaken, somnade efter ett eller två glas vin igår, mamma ville fira en rolig sak som hänt som tyvärr är tvärhemlig. Även anledningen till att hon blev sen igår när hon skulle hämta oss på Arlanda.
Blev ingen skola för mig idag, kände att jag var tvungen att sova ut först, vaknade för en halvtimme sen och skulle kunna sova hela dagen. Men jag har mycket att göra idag, städa, packa upp och tvätta det som behövs tvättas.

Igår åkte jag förbi hos brors hus och jävlar vad det har hänt grejer, det kommer bli sniggt som fan.

Veckan i Alanya var så jävla sjuk, helt galet och helt underbart. Trots att vi alla tre var sjuka. Lyckades proppa i mig 6 treo och 2 alvedon en dag, vilket är waay to much. Vi har knappt solat heller, så vi alla är bleka. Tänkte besöka ett solarium redan idag faktiskt, haha. Men vad tusan!

I morgon är dagen med stort D, jävlar vad jag är tagggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0