the coffee is never strong enough.

Jag är trött.
Min mamma är lite smårolig, igår när jag kom hem från intensivkursens första dag sa hon att hon hade bokat riskettan och risktvåan. Snart kommer hon väl och säger att hon har bokat teorin och uppkörningen också. Vi får se. Hon vill det här mer än jag, haha. Jag är helt död och efter morgondagen kommer jag nog vara ännu mer död. Så i morgon kommer jag nog somna klockan 6 och sova till måndagen, funderar på att göra så i alla fall, haha. Om jag ska orka tisdagen och onsdagen alltså.

Sitter här hungrig, väntar på käk. Ska bli GÖTT.

Igårkväll sov jag innan 23, tidigare än skoldagar och det var fredag, hade ångest, väldigt olikt mig. Ikväll kommer jag förmodligen somna tidigare om jag inte tvingar mina ögon att vara öppna. Men jag får fan offra den här helgen. Eller det kommer ju en till helg snart igen som jag måste offra... SUCK

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0