kanelbullens dag.

Jag har öppnat dokumentet och konstaterat att det är 5 sidor långt, materialet till provet i morgon alltså. Antingen läser jag igenom det massor med gånger och tar jättelång tid på mig eller så skyller jag på migränen i morgon och går hem efter halva dagen. Vi får se.

Det är ju kanelbullensdag idag, fint. Har inte ens ätit en hel kanelbulle. Vi var ju på ikea och där var det en söt tant som stod och bakade kanelbullar, men man fick liksom inte ta en hel så jag har bara ätit en fjärdedels kanelbulle idag. Våran familj är inte några hejare på att baka heller så det var den bulledagen det. Har ju inte fått utnyttja dagen till fullo känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0