ignorance is your knew best friend.

Det var tungt att komma upp i morse, var bara riktigt trött. Först var jag helt inne på att stanna hemma men nej, jag kände att en lektion pallar jag. Så jag åkte till skolan ändå, även fast jag inte orkade. Men eftermiddagslektionen blev det inge av. Skickade mejl till min mentor och skrev att jag tar provet om en vecka i stället. Lunchade innan jag åkte hem.
Sov en halvtimme i soffan tills jag var tvungen att börja rensa vinden, sprungit upp och ner med tunga grejer, inte illa pinkat. Inte mycket kvar där uppe, sen blir det att börja packa inne i huset.
Adressändringen är klar, vet dock inte vilket datum som vi blir helt skrivna på andra adressen.

Har träningsvärk i armarna efter allt bärande och vi har liksom knappt börjat, haha. Helt sjukt.

Jag ska väl ta och göra något. Funderar på att promenera ner till min bror och marika. Eller om jag ska övningsköra, det visar sig. Någonting ska jag göra i alla fall, är rastlös. Har till och med lagat mat idag, känn på den! Eller okej, jag har stekt hamburgare. Något att hänga i julgran i alla fall...

Kommentarer
Postat av: sandra

Zara och laga mat! Kan det gå bra? hahahaha :D

2009-10-05 @ 19:31:36
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: zara

haha, mumsiga hamburgare blev det i alla fall :D sen om jag kan laga så mycket mer det är en annan sak

2009-10-06 @ 10:08:36
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0