and I remember the truth.

, Joshua igår var bra, han var mucho bra, vi stod längst fram också så det var ju ännu bättre. Vi sov hos Maddes moster och hon var ursöt fast vi inte hann vara i lägenheten så många timmar. I morse gick vi upp omänskligt tidigt och tog tunnelbanan till centralstationen, tåget till västerås gick redan klockan 7. Kom fram till västerås vid 8 och gick till skolan och sov ett tag tills alla började droppa in.
Jag hade tur att det inte var någon lektion på eftermiddagen annars hade jag somnat stående helt klart, haha. När jag kom hem vid halv3 somnade jag direkt i soffan och vaknade halv8, skapligt rädd jag blev när jag vaknade, trodde det var morgon och att jag hade försovit mig, haha. Kommer inte kunna sova senare och jag som ska upp tvärtidigt i morgon också. Sweet!

Hann med lite shopping igår också, var tvungen att köpa något att ha på mig idag då jag glömt helt att ta med mig kläder för idag, haha, smart. Köpte ett par skor och en tisha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0