I love that you hate it.

Det är redan söndag, helgen har gått hur fort som helst, lite jobbigt.
Jag skrev i förra inlägget att jag skulle gå och duscha, då var klockan halv 9 ungefär. Jag har fortfarande inte duschat, haha.. Har setat på soffkanten på väg att gå hur länge som helst men har liksom aldrig kommit iväg. Nu är det försent att duscha, eftersom jag måste föna håret innan jag ska gå och lägga mig. Så jag får ställa klockan mycket tidigare så jag hinner göra det i morgonbitti i stället. Jobbigt..

I morgon kommer en efterlängtad vän tillbaks till Hallsta, i alla fall för en natt och det är bara för hon saknar den här byn hur mycket som helst. Och självklart för hon saknar mig också, mohaha. Jag håller på och funderar vad vi ska sysselsätta oss med, tänkte först visa henne runt lite, det var ju trots allt längesen hon var här och har missat alla de nya kulturella sakerna.

YES, första gäspningen, snart blir det läggdags.

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahaha cp

2009-11-08 @ 23:58:49
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0