you're a ... rockstar and everybody wants you.



Väldigt underhållande låt, har fått den på hjärnan och haft det hela dagen.
Jag vaknade upp vid 11 någon gång, gick upp och tittade på sex and the city som jag har gjort de senaste dagarna också. Köpte alla säsonger i söndags, herregud, det är nog det bästa som finns. Är helt besatt. Ska snart gå och lägga mig och börja titta på de sista avsnitten på säsong 3, hihihi.

I morgon har vi visning på vårat hus, sedan har vi en till visning nästa vecka. En av familjerna som kommer i morgon åker 45 mil för att bara titta på huset :o Lite väl kanske, haha.

Det känns verkligen inte som vi har sommarlov, måste vara vädret (?) Men idag var det dock rätt varmt.
Mötte upp min vän Sandra vid ica, gick in där och snacka lite sen drog vi till um, där var det nog för första gången på väääldigt länge inte en enda människa, annars är det helt packat med folk som måste akut in, hahah.

Nej nu ska jag tvätta på mitt äckliga smink.
Puss.

Kommentarer
Postat av: SANDRA?!?!?!?

FETT DÅLIG :D

2009-06-16 @ 23:19:21
Postat av: zzzzara

men skämtaru? skön ju :D

2009-06-16 @ 23:20:24
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0