söndag.

Ett 7 timmars pass har nyss passerat och ärligt talat hade jag kunnat jobba ett pass till, jag lider liksom inte. Men det var ganska dåligt med folk idag.

Ska snart städa mitt rum, mäklaren ska ju hit i morgon så det är väl bäst. Vårat hus kommer ut till försäljning senast onsdag om det blir som planerat. Nervöst :o

I morgon ska vi lämna våra datorer sen ska vi till djäkneberget för brännboll och ha roligt med klassen, på tisdag är vi lediga hela dagen och på onsdag är det avslutning, great!  Har inte köpt avslutningskläder men jag ska väl göra det, på tisdag eller nått.

Idag på ica kom det in en gubbe, han hade en drickaback och eftersom jag inte ser den i kassan sa han: -och så har jag en drickizzbackizz
När han sedan skulle betala med kort sa han: -och jag vill ha det på summizz

Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0