älskade sol.

Har legat och stekt i princip hela dagen, mycket skönt.
På kvällen drog jag och mamma in Hälla och köpte en ny solsäng, mycket skön den också. Ska ligga i den hela dagen i morgon tänkte jag. Jag köpte lite nya sololjor och sånt som behövs, har typ sjuttio stycken olika kokosoljor nu, men jag måste testa alla för att avgöra vilken som är bäst, svårt att se det på bara förpackningar om man säger så.

Har inte så mycket och skriva...
Fick lön idag, katching! Har ju i princip sparat hela förra lönen också så nu har jag pengar på kortet, fint de! Ska spara mycket så jag har mycket att spendera i turkey, lovely turkeyy, hihi.

Ska kila!
Puss


söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0