lalala.

Jahapp, en dag återstår och sen ledigt i två dagar. Ett gäng åker till grönan på lördag, har ej bestämt mig om jag ska med eller inte. Vi får se. Ska klura på det ett tag. Hade egentligen velat åka på onsdag eller torsdag men nu går ju inte det på grund av att vissa jobbar. Kasst.

Igår efter work åkte jag och Sandra in till stan, spenderade lite pengar. Fick ett samtal och vips så hamnade vi på Hällas äventyrsgolf med Jonas och Martin. Riktigt underhållande och jag kom etta om man tittar nerifrån. En liten unge garva åt mig också när jag missa hålet en gång. Haha, efter det blev det donken (jag åt bara glass!!!) sen hem till Sandra för att sova. Gött!

Vi får se vad helgen har att bjuda på, jag är sugen på fest så vi får se.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:-)

2009-07-23 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0