som att allting redan var bestämt, som att jorden går runt solen.

Det är sjukt vad trött jag är. Ska nog gå och lägga mig snart, fan va skönt. Har lagt in min nya header och jag är lite nja, den är ju lite cp där i ett hörn och jag stör mig starkt på det, aja. Glömde att spara en psd-fil så jag måste göra om hela skiten om jag väljer det.

Jag är helt nerkärad i älgkött. Det är liksom min nya passion här i livet. Fy fan, skulle kunna leva på endast det. Tur att min far skjöt en älg i vintras så vi har hela frysen full, tack och lov.
Tittade ni på Lets Dance idag? Alltså, the BIG reason till att man ens tittar på det är ju för att Blondinbella är med. Hon är fan dålig, bena är stela som två lyckstolpar och det är ju klart att hon åker ut. Men jag trodde fasen att det var många som rösta på henne, så pass många läsare som hon har varje vecka liksom. Sorry Bella, men jag tror att dina fans har svikit dig.... Mohahaha.

Åh nej... Kom just och tänka på den otroligt stora klädhög som just nu ligger placerad i min säng -.- Suck!!

Föresten:
-I have poisoned your tea
-Darling, I know! I switched the cups
-So did I

Haha, kan vara Sveriges just nu skönaste reklam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0