thief.

Kass uppdatering, men det har faktiskt varit helg och jag har inte haft det minsta sug på att ens sitta vid datorn.
I fredags blev det Lets Dance hemma och sova relativt tidigt.
I lördags blev det fest, Sandra och Max var festfixarna. Det blev riktigt lyckat, dock tråkigheter som hände och efter också. Var dödstrött när jag kom hem och somna på en gång med smink och allt, jag som nästan aldrig slarvar med det. Vaknade av att jag var helt svart runt ögonen och kinderna. Mamma tyckte jag var ful, hehe.

Idag blir det träning och jag är faktiskt rätt taggad, men frågan är om jag bara ska springa eller om jag ska gå igenom maskinerna. Ska tänka lite på det där.
Vi slutar snart, vilket är riktigt skönt. Åker nog och tränar på en gång så jag får det gjort.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

''mamma tyckte jag var ful, hehe'' HAHAHHAHAHA

2009-01-19 @ 19:49:22
URL: http://linneaaanderssson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0