I'll never forget.

Sitter i min säng och lyssnar på Matisyahu, har nyss kikat på Fullt Hus 2. Haha, så jävla skön, men det blev några tårar där i slutet. Ikväll blir det lugnt här hemma, orkar inte göra någonting. Eller jo, jag ska städa mitt rum för en gång skull tänkte jag och den här gången ska jag göra det tills det är klart.

Igår åkte jag hem till Hanna och åt riktigt god mat och sedan blev det film med Tove och Angelica också. Hanna var själv hemma men vi kom inte på något att göra, så vi åkte hem till mig och chilla, åt stora knäckebröd-mackor och titta på film igen, haha.

Idag fick jag hem mitt paket med nya skor och mössa. Sött, lite sent dock. Haha..


Kommentarer
Postat av: sandra

SNYGGGGGg

2009-01-04 @ 00:25:01
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0