It's been so long.

Hade matteprov idag. Det var 4 tal på provet, haha. Det är ju så pass liten del så det var ju inte så konstigt. Men det kändes bra, det var ett tal jag var lite osäker på dock.

Idag fick vi även hem valblankett till valbara kurserna till 3an. Så jag ska väl sitta här och klura lite vilka jag ska välja.
Har varit på ica och pratat om min praktik, ska nämligen praktisera där i 5 veckor efter sportlovet, haha. Börjar 10 första dagen så det låter bra. Typ alla som jobbar på ica gymmar på nautilus också, haha.
Samtidigt som jag var där hämtade jag mitt paket från h&m, jag är mycket nöjd, hihi. Bikinin satt som ett smäck ;) Måste bara träna lite så det ser lite bättre ut, höhö, för många menyer från donken och kanske en för mycket chipspåse på lördagar så kan det lätt bli sådär. Beach 09, uh uh.

Träning blir det ikväll, eller ja om drygt en halvtimme sticker jag dit. Har en helvetes träningsvärk från gårdagens idrottslektion så här ska det pumpas mer. Jag som knappt ansträngde mig igår :o Man kan nog inte fuska på "Funktional moves" som det så fint hette, haha.

Gotta go!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0