look inside your tiny mind, then look a bit harder.

Vi måste nog göra en av de tråkigaste uppgifterna man kan just nu. Vi ska göra en film om mänskliga rättigheter, vi ska vara klara nästa vecka i princip och min grupp har inte ens börjat, toppen. Men kan inte påstå att jag ens engagerat mig så det får bli som det blir helt enkelt. Vi ska snart till frälsningsarmén, hehe.

Men först är det rast om 10 min, en toast i cafét kanske? Sounds good.

I morse tog det verkligen emot att gå upp, jag var nästan helt inne på att stanna hemma när jag började tänka på frånvaron och drog mig upp ur sängen och stressfixade mig på 10 minuter. Måste vara snabbast hittills tror jag.

Varför måste alla resor till sthlm och allt sånt ligga på fredagar när jag är ledig? Saco-mässan kan väl vara i morgon tycker jag, så slipper jag spanskan. Men jag tänker inte följa med på fredag, är jag ledig så är jag.

Nu ska jag räkna minuterna kvar till toasten, hörs!


bild från förfesten innan maskeraden

Kommentarer
Postat av: sandra

fett coola alltså

2009-12-01 @ 23:24:30
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0