i love you baby, though I hate you, I'm a double nature.

Sandra är rolig, när jag frågade om hon hade nå önskemål till partyblandningen till iPoden till Alanya (många till) så sa hon: Inte en aning. Inget otippat svar faktiskt. Sen sa hon gamla godingar för jag kan inga nya typ som: Get low, fast inte den kanske. Haha, ännu roligare. Sen skulle hon försöka sjunga en låt genom att skriva nånting ur det dom sjunger då skrev hon: reeed wine, eller one kanske det är? Haha, jag fattade inte någonting men jag tror det är Flipsyde - when it was good, som hon menade? Jag vet inte.

Rolig är hon (förlåt älskling).

Närmare 100 låtar har jag nu fixat, gamla och nya godingar, även lite klassiker som spelas på The doors där nere, så det passar ju utmärkt, dock kan jag fortfarande hela playlisten från förra året så det vore tråkigt om det är samma, haha.

Är jävligt träningssugen, funderar på att åka ner till gymmet och springa lite. Dock inte för hårt eftersom jag dietar. Drar nog en solning också, vill ju bli lite brun när vi åker till Alanya.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahaa neeej jag mena inte jävla flipside :D DU SUGER FATTAR DU INGENTING!! KVINNA:D



du får ett plus i kanten för jag skratta mig igenom ditt inlägg åt hur dum jag lät, pussssssss pådig

2009-08-19 @ 19:41:44
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0