otuktad som elvis höfter.

Nomy - I miss you
I väntan på min vän. Vi har fan aldrig varit utan varandra såhär länge och jag håller på och går i taket. I morgon i morgon, hihi. Då blir det lite fylleslag, liten kräftskiva at my place. Sounds good. Känns som jag har glömt bort att skala kräftor, kan man göra det föresten? Glömma sånt, haha. Var fan mer än ett år sedan jag åt det sist, fan va weird.

Jag har varit själv hemma hela dagen, har varit ut med zigge 1 gång, kan ha varit 2 men det tvivlar jag staaarkt på. Jag känner att min samvete inte håller snart. Tycker så synd om honom för att jag verkligen inte klarar av att komma ihåg att ge honom mat eller gå ut med honom. Eller alltså, maten kommer jag på kanske 1-2 timmar efter han ska ha den, så han får den ju i alla fall. Pappa fråga nyss hur mycket han har varit ute, "Jo, han har varit ute rätt mycket, senast var väl vid 8-tiden, men kanske är bra om du går ut lite med han nu", säger jag och kommer på att senast han var ute var vid 2-tiden. Skapligt dåligt samvete..... Men det är nog vana, har ju aldrig behövt gå ut med han tidigare.

Nu har jag tröttnat på att vänta på att få börja packa, så jag börjar nu! Eller ska prova kläder och sånt skoj, älskar det. Sen börja tvätta och lite sånt. 5 dagar kvar, egentligen 6, men vi åker ju på natten till onsdag så det är fan 5 säger vi, haha.

HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0