"as far as being young and wild I am up for whatever"

Nu är det helt jävla klart ska ni veta, 26e Augusti 06:05 stiger planet till Turkiet/Alanya, hur skönt är inte det? Men vet ni vad, det känns inte som vi kommer åka, kommer nog inte göra det förrns vi sitter i bilen till Arlanda. Jag, Sandra och Madde plus lite grappar från klassen och andra håll, för fint dä. Har redan hunnit pratat med researrangörerna en gång för mycket, haha, jag och min oro alltså. Var tvungen och ringa och höra lite med dom, haha.
Biljetten ligger här framför mig och varje gång jag tittar pirrar det lite i kroppen, hihi.

Ska tömma hela min iPod och bara lägga in partymusik, höhö.

Morgonen började med rättegång, Sandra skötte sig superbra. Jag var nästan lika nervös som henne stackaren, efteråt firade vi med lite god mat.

Nej vi hörs peeps.


jag hatar att inte ha ps -.- snart så!

Kommentarer
Postat av: sandra

INTE LÅNGT KVAR ! :D



snygg bild btw, raoorrr

2009-08-13 @ 23:18:33
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Lisa

fan va snygg!

2009-08-15 @ 12:37:00
Postat av: linsen (inte i ögat, eller soppan)

snygg du är rå

2009-08-15 @ 20:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0